REIS 2009: LLIBRE DIGITAL

Nadal

Aquest Nadal

ha estat estrany,

els Nadals són sempre alguna cosa;

odiosos, bonics, nostàlgics, tristos... Aquest ha estat estrany i m’ha sorprès un regal.

Un Llibre Digital.


Tot i que no me l’han regalat a mi, aquest nou objecte m’ha regalat una sensació nova.

No hi hagués tingut mai interès, o això pensava,

però l’he trobat realment impressionant.

Una petita màquina que no fa soroll (cosa molt important), pesa poc i porta incorporats

400 llibres!!!! és agradable de llegir (més que la pantalla d’ordinador), i et permet

visionar la pantalla amb diferents mides de lletra....

Potser si que es tracta de quelcom revolucionari! Potser si que tots acabarem portant-ne un! De moment estic contenta, m’ha cridat tant l’atenció, veig que estic més oberta a les noves tecnologies que al principi de curs, i això crec que ja és bo.



http://www.quatrecoses.cat/2008/08/comunicador-i-escriptor/
Aquesta és l'adreça d'un blog on l'autor parla del debat paper/format digital del llibre.